Facebookstatus Del 1


Zetterberg Earthlink Pheerawas
Du är f1 cool, träffa mig på lördag snälla!
Alwa Abu Zaid
Oscars systeer
Linn Isberg
Söt & Snäll. Förlåt för jag inte kände igen dig på grönan btw!
Emilia Liten Tronowski
Riktigt söt!
Lina Åslund
Söt barndomsvän.. Kommer ihåg tiden!
Adam Grönlund
Min finaste bror, även kallad min man,  måste prata med dig!!
Jylice Sjölander
Läste din och Fannys blogg som var bra.
Nermin Ovčina
Vet inte vem du är men du är säkert cool.
Brenda Bleckert
Snäll, haha kommer ihåg när vi dygna..!
Psykopathemmet, taxichaförren, alla som tutade, nyancat, haha!
Kasper Plast Fyrén
Är du död eller? Vart fan är du... :(
David Haugen
Snäll!
Mira Vitsas
Saknar dig finaste!
Elise Dominique Prentius
Snygga jävel ;o
Att vi inte träffas, du bor typ 100 meter ifrån mig -.- Får väl gå och fråga om du har lite socker hemma haha!
Joakim Ahlmark
Kuk
Vviking Friman
Fest hos mange!
Hanna Torres Milander
Hanna min underbara vän, har lagt allt i kuvertet ta med dig frimärke.
Elias Faik
Kommer inte ihåg dig (a)
Rebecka Virstrand
Söt & Snäll, saknar dig!
Lina Mila Runow
Såg videon när du sjöng, bra tjejen!
Nina Poikajärvi
Söt & snäll!
Abel Machado
RunkarN, hahaha!
Alvaro Machado
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHH!!!
Alvaro, förlåt att jag fick damp oh slog dig med basebollträt, men du vet varör hahhaha!
Ida Hasselblad
Vet inte riktigt vem du är, men du är säker snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0