Såhär kommer det bli!

Jag lever, jagg lovar!
Men har haft en "hemlig" bloggpaus som ni märkt, har faktiskt inte vart mycket vid datan den senaste tiden, men i lördags var jag, tyra och Alice på en liten fototur, bland alla höstlöv, så ni kommer få massvis med bilder, och då har jag en ny header. Fick bilderna igår, så då fixar jag bloggen så snabbt som möjligt. Vill helt ärligt talat inte säga en speciell dag, men till helgen fixar jag! Håll ut tjejer. Okej några killar finns/fanns det men det är mest tjejer som håller till här!

Kommentarer
Postat av: Alice Wadström

mennn guuud elli snälla just den bilden asså guuud ??? :P hhhhaahah

2011-10-19 @ 21:38:39
URL: http://alicewadstrm.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0