Dagen

Hej bönor!
Dagen har vart ganska bra! Föst kände jag mig bara jobbig som frågade och så.. Men sen gick det ganska bra tillslut. På lunchen trodde jag jag skulle få en brutal hjärtattack, det kom typ miljontals människor in.. Och dom gav mig bricka efter bricka.. Upp och ner för trappor, stå i disken. Fick inte en lugn stund... :( Men sen efter lunchen när det börjat lugna ner sig och så.. Då  fråga min handledare mig om jag ville jobba där några helger så får jag cash för det. Gilla? Jaa, men jag kan ärligt talat tänka mig med det, fett värt ju? Menmen efter "jobbet" så åkte jag och träffa Felix som rymmde från sin prao haha! Och så chilla vi runt lite i slussen och träffade lite männniskor, männ-i-skor.
Sen när jag kom hem gick jag raka vägen till badrummet och satte på ett bad, fyfan vad död... Sen när jag kom upp så fick mamma fixa mina fötter. Men det är jobbigt... För jag har själv fotfobi,även för mina egna (nej jag har inte fotsvamp,vårtor och sånt). Och jag är sååå shittlig på mina fötter. Så...Antingen hålla på med mina fötter och lida, eller bli plågad av shittel... Visst låter det hemskt, it is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0