7 augusti ~ Sveries längsta inlägg!

Tja! Jag har inte bloggat som ni märkt, men hade tänkt att göra det nu :)
Idag har jag vart på gröna lund. Jag träffa massa folk som jag kännde, det gör man alltid där, och nytt folk :)♥

Jag mötte Alice i T-centralen och sen så  satte vi oss vidspårvagnen, så märkte vi att den kom aldrig och sen gick jag fram till en såndär spårvagnsgubbe och fråga vad som var fel. Då påminde han mig om att det var prideparaden... Men jag och Alice bestämde oss för att gå.. :) Och det var så himla mycket folk och så stog vi där inklämde tills Alice klämmer ut sig " URSÄKTA URSÄKTA URSÄKTA" (hahhaha). Det var lite kul.. Sen så gick vi igenom hela paraden och alla människor som vägra flytta på sig... Men vi gick igenom, och vid dramaten började det tunna ut med folk, ganskaskönt, så jag och Alice blev jätte glada och hoppa runt! Sen när vi kommer till djurgårdbron börjar det spöregna! Vi brydde oss inte så mycket först.. Efter ett tag börjar jag tröttna... Och så ser jag hur en buss åker förbi.. Och ser att det var bussen mot Grönalund. Och så säger jag till Alice, ska vi springa? Så alice ba; nej.. ELLER VAFAN, och börjar springa hahaa! Sen när vi kommer till grönan börjar Alice med och äta, och börjar det klarna upp solen tittar fram lite :) Sen så får vi lite smått panik att vi inte kan få tag i anna för min mobil är trasig och alice hade inga batterier... Så vi sätter oss vid flygande mattan och sen fråar några "äldre kvinnor" om vi får låna telefon, och det fick vi. Så det problemet kändes löst. Men nej, Anna svara inte...Så vi köper varsin latte och sätteross vid vattnet och pratar om allting typ :) Mysigt! Sen så gårvi till popexpressen och kollar om hon är där,men nej, hon var inte i kön... Så skulle vi kolla om hon åkte, och brevid Alice kommer Sofia Och skrämmer Alice så hon fick kaffe över hela säg.. Och jag fick såklart värsta skrattanfallet...Asso det var så jävla kul menså synd... Man visste inte om man skulle skratta eller gråta.. :) Sen så börja vi åkamassa grejer.Sen närvi skulle gå i lustiga huset så ser vi ett par skitgulliga killar :) Men ingen sa något, dom glodde as mycket på oss... -.- Lite kul. Sen så när vi står i kö till dendär mattan så ser vi hur dom går ut  och kolla på oss och ba; fan... haha! Appropå söta killar så dom jag var medtyckte en kille var SKITsöt som jobbade på popexpressen.. HAHA och Sofia gör ett hjärta med handen, och Anna log asmycket mot honom. Hahahaa, jag tyckte inte han var snyggmen han var helt OK. Nu har jag skrivit lite om min dag, Tog med kameran så här har ni bilder!

Han som gjorde Alice mat gjorde den med extra kärlek, haha!

Mustasch

Latte

Anna och jag

Sofia!

Annapanna

Sofia & Alice

Sofia, jag, gravida anna och Amanda!
hahaha?

:)

Sofia din gangster!

Söt chey!

Oj vad sliten brud till vänster..!

Söta sofia!

Go crazy!

Amanda med sin mobil somvanligt, och annnaaaaa!

Sen åka hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0