4 augusti ~ Dagen!

Jag vaknade runt 1 och kolla på lite tv och sådär.. Sen går jag och handlar pizza som jag sen delar med mamma, brukar oftast bara äta en halv.. Man blir så jävla mätt... :o Sen så bestämmer jag mig för att sätta på mig bikini och lägga mig och sola! Så nu har man allafall fått pytte lite andra pigment! Men när jag ligger där så ställer sig en tjej där... Va kan hon vara, typ 5-6 år. Hon ställer sig och dansar mitt på fotbollsplan! Såg lite kul ut för hon märkte att jag låg och kolla på henne, sen går hon aättesöt, ntagligen hem. Sen efter ett tag kommer hon med en typ paljett klänning! Jätte söt verkligen... Mycket mer har inte hänt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0