2 augusti ~ tårar

I förrgår hade jag en nära-döden-upplevelse! Asso det var hemskt! Men bli inte oroliga!
M i n   m o b i l   ä r   u r   f u n k t i o n !
Asso jag orkar verkligen inte att jag hade lägntat efter att få se min lilla älskling, men sen när jag fick tillbaks den, så funkar det inte, jag tänkte väl, " batteriet ärväl slut" Sen när jag kommer hem asgla att den laddar och sen när den laddat i typ en timme så ser jag att den laddar inte! Så jag sätter i sladden i mobilen och sen märker jag att det är fel på min mobil!! Asso jag får tårar bara jag tänker på det! Ärligt talat, det är såntär som inte får hända!  Så nu går jag runt som en icke normal människa. Asso jag vill ha min mobiiiiiiil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0