16 augusti ~ ↓

Tjollahoppsan!
Idag var jag på ung 08 dåra! Att fjortisar lever än är ett mysterium... Men jaja, det funkaaar :)
Först vakna jag upp hos Sabina med stress klockan 7 på morgonen för att gå ut, för ingen kunde låsa utom hennes mamma, så vi gick upp och skiter i och äter, skiter i och sminka oss och allting. Okej det var inte värsta grejen, men lite stressigt.. Sen gick vi till Liljehollmen och gick runt som två pundare...  Lite kul att jag träffa min kompis lite innan halv 8.. Sen så gick vi in på donken och Sabina logga in på facebook i mobilen sen så såg hon att Felix var uppe och inte kunde somna om, så vi gick till han. Och fick varsin macka, skitglada haha! Sen var vi ute i typ 1-2 timmar och sen åkte jag och Sabina till en tjej som heter Sara och hennes kompis Linnea var där, jättetrevliga! Sen så fixa vi oss, sen mötte vi alla och börja åka mot Kungsträdgården! Asso jag gick in typ några meter och så hör jag ba; Elllii! Och såklart träffa jag typ halva sverige, haha! MEn det var ju kul och träffa nytt folk, vänner, barndomsvänner. Åh..! Men Sen när klockan var typ 6 så åkte vi em och åt, sen åkte till Ung igen :) Och träffa mer folk! Sen åkte vi em runt halv 10. Kom hem, åt kakor och saft, nu sitter vi här. Bådas fötter i fotbad! Så det är naaaaajs! P u s s ! ♥

Sabina, klockan halv 8? PÅ MORGONEN
Glada tjejer, fått föda.
Felleboii
Glada Linnea!
HAHAHA! Sara blåser på Linneas röv med hopp om att vattnet skulle gå bort! hahah
Sabina påväg hem för maaat!
Jag kan vara riktigt ful ibland..
Sabiniiiis!
Bullfika!

Kommentarer
Postat av: ebba

Röker ni?

2011-08-18 @ 11:19:45
URL: http://tjabaebbs.blogg.se/
Postat av: A Lindholm

Nej sabina håller bara i ett ciggarett packet?

2011-08-20 @ 10:29:39
URL: http://annalindholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0