11 augusti ~ Kasper Fyrén


Namn: Kasper Fyrén
Född: 5 April 1995
Hur träffade du Kasper: Jag träffade denna sköna norrlänning i somras när jag var och bada i Årsta med Sabina.
Bor: Och han bor i gällivare, men ska flytta till Årsta när skolan börjar, så hoppas på att få se han lite mer till höst!
3 saker om Kasper: Tjejtjusare på höööög nivå!, kan vara riktigt irriterande men ändå rolig, Jag älskar din dialekt så om du börjar snacka stockholmska kommer jag stycka dig i små små bitar.
Saknar han om jag ska vara ärlig ;)
Åh, saknar då vi var på grönan. Först när vi åker blå tåget och jag typ skriker som om jag ville göra dig döv, men ändå höll då om mig! Gullunge ;) Och sen när du var packad på grönan! Haha! Det var riktigt kul! Gick fram till random personer.. Hahaha! När vi var i Årsta och badade, när du och Larsa lurade i mig och Sabina i vattnet!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Han värkar helt... Underbar!

2011-08-11 @ 04:02:40
URL: http://kasperiloveu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Han verkar helt... Underbar!

2011-08-11 @ 04:04:22
URL: http://kasperiloveu.blogg.se/
Postat av: kasper

ligga ? :) HAHAHA VAFAN VADÅ KASPERILOVEYOU.blogg.se ?

2011-08-13 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0