Godmorgon

Godmorgon!
Jag brukar börja 9.40, men nu börjar jag 12, så jag är glaad! Men jag hatar mig själv ibland.För alltid om jag ska ha någon dag jag typ börjar sent, då  ska jag självklart vakna jättetidigt... Jag vakna lite innan 5 idag, kunde inte somna om.. Asso sen när jag  börjar tidigt, då ska jag ligga kvar i sängen i en timme, sen fixa mig i en timme. Osv, jag är unefär som en zoombie.. Men jag ska möta Tyra 10.30 i Liljeholmen sen ska vi  äta lunch på subway, så gick glatt upp när mamma bad mig sätta på mig kläder. Sen så satt jag ivrigt och ville att hon skulle skynda mig, som ett litet barn.. Haha! Igår blev det lite tjaffs, min bror behövde låna min mobil idag för han skulle på apu(?).. Så sitter jag ensam i mörkret oc så hör jag hur en nyckel i dörren. Jag fick panik för jag har tappat min nyckel, och jag och mamma snacka om det igår om att jag hde typ dött om det hade hänt. Men han förstörde allt genom att han höll på att snörvla och ba HALLÅÅå!!?!?! Så jag blev lugn :)

Idag har jag utvecklingssamtal, jag tror det kommer gå bra.. Eller jag hoppas! För jag försöker så gått jag kan :)
Men nu kollar jag på the voice och hade tänkt att hoppa in i duschen, sen börja fixa mig! Förlåt, glömde blogga när jag kom hem, men kom hem lite innan elva och sen åt jag sen var jag tvungen att gå och lägga mig! :)
Men nu lovar jag att vi hörs! ♥


Bilder tagna av moi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0