Heartless..

..how could you be so heartless?
Asso det måste vara något psykist fel på domhär icke-tänkande människor, man undrar hur moralen är som bara går förbi.. Asso jag fattar verkligen inte hur man tänker... Man ser en litet barn ligger där och skulle överlevt om inte dom hade bara gått förbi och tänkt; Aja någon annan gör väl det. Asso 1 kan jag förstå som går förbi, det är hon med sitt barn brevid sig, det är ändå lite förståligt, men kunde inte bara den första killen ta bebisen och åkt till sjukhus? Sen är det en grej jag inte fattar, sen när brukar 2 åringar gå själva där det är massa trafik, det är väl ändå mammans ansvar på något sätt..

Kommentarer
Postat av: emmy :)

sv, jag har laddat ner gossip girl avsnitt från både tankafetast och thepiratebay :)

Skit fin bild på dig på headern! <3

2011-10-24 @ 22:15:54
URL: http://berghall.blogg.se/
Postat av: Fanny

Håller med, men grejen är att det inte normalt på vilket sätt att man kör på ett litet barn som inte äns springer mot bilden, här i sverige skulle vi stannat om det var en katt som gick över vägen eller inte äns en fågel? Vad har hänt i Kina? Har dem helt tappat känslorna? :O

2011-10-29 @ 23:16:16
URL: http://lovefansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0