Fredag.

..och jag är inte ens glad :(
idag har det vart den värsta eftermiddagen i hela mitt liv... Jag tänkte att jag skulle vara jätte hyper och springa runt för vi fick höstlov,icke sa nicke, det börja med att en nagellack som gick sönder i min väska sen när jag skulle rota blev jag helt jävla vit om handen, och nagellack försvinner inte av vatten så var tvungen att åka hem, jätte stressad, sitter på bussen och b; Vart fan är mitt busskort, letar under sätet i alla fickor och i hela min väska som är full av nagellack.. Sen efter hela bussresan, när jag ska gå av, ser jag hur det ligger under ett säte :O Så jag blev jätte lättad... Asso det låter säkert inte så jobbigt, men jag höll på att börja gråta på bussen.. Haaha, dagen sluta dåligt, och så ska släkten komma hit om typ en timme, jag orkar verkligen inte.... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0