Fmlfmlfml!

Dagen börjar alltid samma på Torsdagar, jag försover mig exakt varje Torsdag! Asso det är någonting som änder, jag gör det bara... Eller rättare sagt somnar om.. För det är lite jobbigt att jag inte vaknar av mitt alarm, och pappa börjar tidigt på oronen, så han går 5.30 och mamma börjar sent, hon kanske går halv 10 och då måste jag välja det tidiga för att vakna överhuvudtaget... K.bry på det.

Är jag inte ll bussen, langar typ en Usain Bolt... Men hann iallafall, och sen hör jag någon som ba; Elli! Så jag kollar och träffar Tiffanie, blev lycklig för hade glömt mid headset hemma.. Men sen springer jag kom jag iallafall till träslöjden, hann vara där ett tag, gör ett hus med Tyra som kommer bli hur häftigt som helst!? Sen hade vi massa tråkiga lektioner, och jag har vart jätteokoncentrerad hela dagen,och det är inte bra. MEn sen blev jag glad för några sekunder, trodde vi sluta. Men så örde jag några i min klass prata med varann ba; Kom vi går till ekv:n. Och mitt liv halvt raserades... Sen var vi kvar i skolan ett tag, chillade galet. Sen gick jag till Liljeholmen för att sen åka hem!

FML! Erkänn att jag är jättecool som använder det ordet, tycker ni inte?
Men jag upptäckte just att jag missade sol, fest, bad och oroliga föräldrar. Asso det brukar typ vara min glädje på Torsdagar... Glömma sin glädje är inte bra.  Men nu ska jag göra en kop te, och kolla på det online!
Så jag säger bara ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0