Dålig update!

Igår var kvällen med mottot LEV LIVET FULLT UTMAN LEVER BARA EN GÅNG.
Igår så drack jag och Tove, sen kom det några flera människor. Visst är det patetiskt, men det finns kanske folk som undrade vad jag gjorde! Och typiskt så börja min kamera sluta fungera  när "jag blev som roligast"....
Men fick några bilder iallafall, oc jag hade typ världens fulaste kläder, eller rättare sagt tröja, det börjar bli vinter och jag har typ sommarkläder...! I most buy some tjocktröjor.. Men då börjar vi kolla på lite bilder då?

Tove

Jag och Tove är gangsters!

Skål för friheten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Röker du?

2011-10-23 @ 19:05:53
Postat av: Anonym

jaa det ser du väl dricker gör hon oxå :)

2011-10-23 @ 21:59:16
URL: http://En korv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0