18 Juli ~ Nu kommer lilla poeten fram?

Docinhos ?? Cora??o / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etc Flowers Bike / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etcPorta do Castelo / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etc Waffer Rosa / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etc Sapatinhos / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etc Dream / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etc
"Dont dream your life, live your dream"
Är det bara mig den lilla textraden ger en sån jävla ångest? Den lilla textraden får mig att inse att livet är kort. Av allting man vill göra här i världen så skulle man kanske inte hinna. Jag kan dagligen säga "åh det måste jag göra innan jag dör". Det handlar om att ta vara på livet men också att leva det fullt ut. Men alla måste leva i nuet. Men om man ska tänka mot framtiden. Vad händer sen? Vad händer i framtiden? Vad vet jag om vad som händer om 20 år. Jag har ingen aning och därför ingen anledning att tänka på vad jag ska göra innan jag dör! Lev i nuet,lev livet fullt ut. Lev inte livet hur du vill att det ska se ut. Lev livet hur det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0