27 Juli ~ Sabina du måste se!

Sabina. Lyssna på låten och ta till dig det jag kommer skriva.
Sabina, ärligt talat, ser du vad jag ser. Ser du att vi börjar glida? Asso det känns som att få ett knivhugg rakt i hjärtat. Vi har inte bråkat, vi måste hålla ihop.. Och vi ska ta och klara oss ur det här tillsammans. När jag var som lycklgast var jag i din närhet. När jag va ledsen så hade jag alltid en famn att gråta i. Och du hade alltid en famn att gå till när du va ledsen. Minns du dagarna du och jag verkligen va som systrar. Närdin familj va min familj. Det är det jag vill uppleva igen. Jag saknar det. Du vet när jag sov senast, när du blev sur påmig för fönstret? Vet du? Jag grät i säker en timme.. Jag märkte va som höll på att hända? Och du vet när vi småtjaffsade lite och vi var dryga på sms, skicka inga hjärtan När du skicka ett hjärta, vet du? Hela jag log, jag blev varm i kroppen för jag blev så jävla glad. Du är bland det bästa som hänt mig bästa vän. Åh.. Tiden med dig va som allra bäst. Jag vill inte förlora dig, jag vill inte, jag behöver dig.
Jag måste bara påminna dig om lite minnen, du glömmer dom nog aldrig heller.
Julafton? Manus? Fönstret? Rymmandet? Anderito o Gerry? 
Både från glädje till sorg. Och allt där emellan.
HA DET BRA I SPANIEN OCH HÄLSA MORFAR GRATTIS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0