16 Juli ~ Dagen

Imorse vakna jag upp hemma hos Sabina och vi äter frukost. Och helt plötslit ringer mamma och är lagom arg för jag inte hade städat rummet... Ibland kan föräldrar vara så himla jobbiga, göra små saker till värsta kriget! Herregud, blir så trött. Sen åkte jag hem.
Nu är rummet färdigt anyway!
Som några vet har ja målat om rummet, och hade bara möbleringen och smågrejer kvar! OCh allt det är klart nu, eller lite småpiff går väl, men det mästa! Suveränt!
Har städat hela dagen så det gör ont från topp till tå.. peuw..! Känns ändå skönt att det är klart iochmed att jag åker bort i en halv månad, bara 2 veckor. Men en halv månad låter oändligt..

xl_a_clean_house_is_a_sign_of_a_wasted_life_1180184600


Kommentarer
Postat av: M Lindholm

Visa ditt rum på bilder :D

2011-07-16 @ 09:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0