4 augusti ~ Nike


Förrut var det bara du och jag, va hände egentligen? Jag vet att du inte mår så bra och vi har massor och prata om.. Och du vet att jag alltid lyssnar om du vill något, du vet att jag alltid finns om du behöver mig, Nike jag bryr mig om dig, och bara för vi inte umgås lika ofta så kommer du alltid kännas som min syster,exakt som det var förrut! Jag saknar verkligen oss. Verkligen.. Jag finner inga ord, jag vet verkligen inte hur jag ska beskriva allt.. Hur jag ska beskriva som det va då till nu. Det var du som fick mig le när jag va ledsen, du fick mig att skratta. Med dig var jag alltid trygg. Du fick mig må riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Nike Grotelüschen

Älskar dig, tack! Saknar tiderna också...



<3

2011-08-04 @ 11:44:54
URL: http://holanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0