Facebookstatus del 3


Nadia Samsson
Finaste, länge sen!?
Mikael Topalidis
Rolig, saknar dig ;o
Moa Boström
Snäll
Lee Schmidt
Hollo hollo hollo
Anastasija Ljubisavljevic
Sveriges mest pratande människa, haha!
Nathalie Tillenius
Söt :)
Laura Tiffany Säkkinen
Söt & snäll.
Bano Betweni
Kurdistans nagelexpert!
Queennie Huang
Snäll :)
Edvin Malmer
Grym på shuffle, skön, söt, cool, riktig 124gangster, rolig, mysiiig
Rebecka Trana
Fiin
Gabriel Vivanco
Gabbie, tack för jag fick låna mobilen!
Victoria Ryhnell
Söt!
Sanchez Janelli
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHH!!!! Hahaha!
Junior Zengin
Känner dig för lite för att kunna säga något :)
Alice Wadström
Söt&snäll!
Anna Foss
Jag älskar dig snyggo!
Mikaela Jernsäther
Min söta lilla lillasyster!
Miriam Himdi
Fina jävel träffa mig!
Fanny Wikström
Väldigt bra blogerska! Du har utséendet också!
Felix Andersson
Bästiis!
Alva Frostander
Snygg snygg snygg!!
Laila Pamela
Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0