5 September ~ Godmorgon!

Godmorgon!
Jag känner mig jätteduktig...! Jag börjar 9.40, men jag ska vara där 9 för att jag har massa plug, och det är ingrejer som skulle vara klart imorgon.. Så fick lite stressanfall...! Spanska och biologi.
Fyfan!! Imorse så när jag bada.. Jag hade suttit i badet ganska länge iallafall, hade i schampoot. Sen kollar jag ner i vattnet vid typ mina fötter så ser jag hur en äcklig liten horspindel ligger i samma vatten som jag låg i. Jag hoppa upp och skrek. Som tur va vakna bara mamma...Det var bara hon hemma iochförsig..! Jag har värsta fobin.. Jag skakar när jag ser en spindel, bokstavligen. Dom är scaaaary!

Skit bra låt, man blir verkligen hype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0