Chilling in the hood!

Bilderna är från när jag kom hem..

Hej!
Åh gud vilken sjukt seg dag...! Jag har typ hatat denhär dagen...
Började med att jag försov mig, samma visa varje Torsdag. Sen när jag skulle resa mig upp, AJ hade jag typ väärldens mag och ryggvärk, vilket för mig betyder mensvärk. Och jag har ooont!  Jag orkar inte... Sen åkte jag till skolan, åt frukost på bussen och halvt powerwalka till skolan från liljeholmen.. Sen så pluggade jag no på träslöjden istället, det var rätt bra. Och det var så irriterande... Jag sög på "kapitlet" Vitaminer och mineraler. Och när provet var, så va frågan nånting om mineralämnen, och så jag fick elektrict avbrott i min hjärna...
Så jag skrev H J Ä R N S L Ä P P, sen när jag kom ut, var jag tvungen oc kolla igenom mina papper. Så var svaret järn.. Asso jag skrev ju typ svaret... Så det var onice.. Sen hade jag håltimme på sista letionen, och det var bra. För om jag ska vara ärlig hade jag tänkt skolkat på den lektionen för. Men det behövdes ju inte :) Så sen åkte jag till ungdomsmottagningen, sen åkte hem! Nu sitter jag här med min vetekudde (bra tips när ni tjejer har mensvärk) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0