Dagen!

Dagen har faktiskt sugit ganska bra.. Men eftermiddagen blev ganska lyckad!
Ehm.. Jag börjar och säga att jag inte orkade hålla ögonen öppna så försov mig och kom 40 minuter sent till jobbet, låter ganska ytligt att säga jobbet men jaa. Idag kändes det meningslöst att ens pallra mig dit.. För det var jätte få kunder idag, jämnfört med igår... Så har inte riktigt ännu fått en bild om hur det är därpå Café 60... Sen efter jobbet så åkte jag och mötte Anna Bano och Angelica. Sen kom Herman och Malick.. Åh riktigt härliga killar.... :)
Så vi chillade ett tag, sen gick Angelica och Anna. Så jag Herman och Malick gick till min skola..? För dom ville titta på den,lite weird men så är det! Sen på hemvägen så höll jag typ på att kissa påmig. Asso Malick är så jäkla rolig så man vill typ döda honom... Men så såg min dag ut, nu ska jag äta middag!♥

Fett fint med olika storlekar på bilderna.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0