14 Juli ~ Surprise!

Hej babes!
Ni som läste Ellinow såg att jag skrev att ni kommer få en överraskning? Here it fucking is ;) Jag lurade er! Sa att jag hade bloggpaus,jag skulle faktiskt bara fixa denna lilla blogg..! Men hoppas ni kommer trivas här. Jag bytte för jag var trött på både namnet och designen och det känndes fett ovärt att blogga, eller det känns hopplöst. Designen som ja har nu är bara lite tillfällig. Det jag älskar med att byta blogg är att allt känns helt nytt. Men det dåliga är väl statistiken. Jag kommer skriva om mitt inte så jätte intressanta liv, kanske slänga in lite tips. Aaa, denna blogg kommer va som många andra, men den blir inte dåligare för det. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: alwa

Fin blogg! :)

2011-07-14 @ 18:28:22
URL: http://awaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0