4 augusti ~ Berivan, du fixar det!

Berivan, att se dig må dåligt gör mig ledsen.. Vill inte se dig sårad..
Jag lovar dig att hon och dom andra älskar dig mer än allt annat och vill ha dig tillbaks.. Förstår att du saknar dom mer än allt annat. För dom ska finnas i vått och torrt, det gör dom säkert. Men det tar sin tid ibland..
Sådant som du inte skulle säga till andra ska du inte heller säga till dig själv. Sluta därför att tänka "Det är ingen idé, jag klarar det inte." Du klarar det garanterat, ingen tvekan! Och om du verkligen mår dåligt över något i ditt liv är det dags för förändring. Du förtjänar att må bra, du förtjänar lycka. Nu kanske dethär låter som om det är enkelt, jag förstår att det inte är enkelt för dig. Men du, gumman, du har ett helt liv framför dig! Livet är till för att leva, right?
Kram!


Kommentarer
Postat av: berri<3

så underbar du är elli du är så fantastisk! älskar dig cheyen och ska tro på det du säger! ska fixa det här jag lovarbebis!<3

2011-08-04 @ 05:08:44
Postat av: fanny wikström'

omg ofta ni känner varandra :d känner berri hihi (a)

2011-08-04 @ 21:15:22
URL: http://creatives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0