28 Augusti ~ Bild från igår.

Igår hade vi jätte mysigt! Kändes som vi gik runt lite överallt! Men efter ett tag gick vi till "taket". Där va alla förra årets sommarlov, har så härliga minnen därifrån! Men så låg jag,anna,felix, tyra oh Alice på en filt där uppe oh typ kolla på stjärnorna, lyssna på deppmusik låg och snackad! Asso det låter helt mobbat. Men det var så mysigt, sen blev det helt tyst... Och alice ba; Om jag var en uteliggare skulle jag vilja vara det med er. Asso nej vad gulligt men så jävla fult. Asso alla blev helt berörda typ haha! Asso det är sant jag skulle inte på att banga på att bli uteliggare om jag fick vara med dom, haha! Jag vill bara säga att jag älskar alla dom över hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: AlicE WadströM

älskar dig oxå !

2011-08-28 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0