23 augusti ~ Wish me good luck..

Godmorgon... Nu sitter jag och fryser, det är så kallt! Skitkallt, men ska snart börja gå ner till bilen..h :)
Är lite smått nervös faktiskt.. Det ända jag är "rädd" för är väl om jag typ får värsta blackouten och inte komma ihåg någonting...! Det jobbiga är. "DEN" jag vittnar mot nekar allting, men det är bara hoppas på att dom dömer rätt..
Och det känns bra att Sabina ska vara där!  Och nervös över att kolla "DEN" i ögonen, för "DEN" är typ dubbelt gammal som jag, bokstavligen..
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sara

Lycka till, hoppas allt går bra <3

2011-08-23 @ 12:06:52
Postat av: ebba

Vad har hänt ? :O <3

2011-08-27 @ 16:08:11
URL: http://tjaaebba.devote.se
Postat av: Hanna

vad är som har hänt?

2011-08-28 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0