22 Augusti ~ Godmorgon?

Godmorgon, jag vakna av mig själv.... Halv sju, skiiitkul, nej.
Men jag tänkte äta some frukost, vaknade skithungrig! Tänk om någon skulle komma in med värsta brickan med frukost,Då skulle jag bli riktigt lycklig. men är så jävla lat så jag orkar inte. Och det kommer ju ändå inte hända, för vem fan vaknar halv sju bara sådär? Och sen tänker "Elli är säkert jätte hungrig jag går och gör en god frukost på sängen, så hon får en bra dag", nej precis, INGEN. ÅH, jag är så jävla arg, men ska försöka lugna ner mig lite,ska försöka få det som en bra dag som möjligt.
Och bloggade aldrig för jag kollade på TV hela natten typ... Men så kan det bli! :)

281222_2073759361853_1181007583_32022228_5347641_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0