22 Augusti ~ Första dagen

Hejhej!
Jag valde att blogga nu, har vart hemma ett bra tag...Men har inte haft ork.. Har typ legat i deppkåma... Så det är rätt onice, men att få några ord med Sabina känns grymt bättre! Så here i am!
Men idag, skolan. Jag tror jag dör lite.. Asso jag har inte haft en  bra dag kan jag säga er! Vaknade halv sju.. Av  mig själv, men detdär vet ni ju!? Sen börja jag fixamig, det gick bra. Om vi säger såhär, förns jag klev utanför min dörr vart det ett rent jävla helvete.. Min buss gick 8över, och jag skulle möta Sabina och hon skulle tydligen döda mig om jag  missa bussen. Så jag gick till bussen klockan 8, kom till busstationen typ 4 över. Sen väntade jag, kom ingen buss 8 över, blev stressad. Väntade,kom ingen buss förns kvart över, så fick lite panik att Sabina skulle stå och vänta, för förra gången fick hon vänta påmig i 40 minuter, så elak!! Men sen kommer jag til Liljeholmen, så är hon inte där. Så fick lite smått panik för hade ingen mobil... Men efter ett tag ser ja hur Adam och Robin står runt ett hörn, så jag går dit och där står massa Så får jag veta att hennes buss var försenad, men kom efter ett tag! Sen så vandra vi mot skolan, hörde hur dom sjöng (lärarna). Sen dansa dom någon afrikansk dans typ.. Aja, sen kommer jag till mitt klassrum, mitt äckliga skabbiga jävla klassrum.Asso jag är helt otaggad.. Sen trodde jag vi skulle få bra schema för vi hade dåligt förra terminen. Men nej. Vi har typ ännu sämmre.. -.- och dethär är 3 terminen jag går på träslöjd. Och jag hatar slöjd. Så jäkla onödigt.  Aja, sen gillar jag inte min klass. För i 6an var det bäst, men nu har lärarna smutsat ihop allt till en äcklig gryta. Aja. Sen tagga jag till grönan med Sabina och efter typ 3-5 åk kände jag att jag mådde asilla. JAg brukar aldrig bli snurrig eller må illa. Men det sög, för det var ingen kö alls på någonting! Så jag åkte hem..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är så fiiiin!

2011-08-23 @ 00:17:49
Postat av: Karin Igen.

Röker du?

2011-09-01 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0