21 augusti ~ Game over..

Hej mina underbara!
Åh.. Min mamma är bäst just nu, kommer in med en rad marabou.. Ger mig chokladorgasm...! Aja, det va inte det jag skulle blogga om, så slut på det ämnet.
Sista dagen på sommarlovet dåra, och jag vet att jag har bloggat så jävla brutalt dåligt. Om jag får uttrycka mig så.. Speciellt på slutet av sommarlovet, men det var då jag kännde typ " Det är snart över, så Elli, GÖR NÅGONTING!" Så därför har jag skippat datan ite, loggat in på facebook då och då.. Men aja. Sommarlovet har gått olagligt fort! Men när jag tänkt på det har det ändå vart rätt nice. I början av sommarlovet, när det var sjukt varmt, badat, grillat, träffat nya människor, sovit borta nästan varje dag, vattenpipa, solat, kollo,  hängt med kompisar, kärlek, bråk, gråt och skratt. Allt härligt! Enjoy!

skolavslutning

Nakenbad.
Rålis.
Fruktparken
Adams land.
FELIX
Kollo med Vanja
"Tjejer kom nu.."
Sabina och sebbe
My girls
hillkrök på en kyrkogård haahahahah!
Felix din player
Nyköping.
Sommar 2011

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad gör ni på bild 12 0 13? :O

2011-08-23 @ 20:57:35
Postat av: Karin

Vad gör ni på bild 12 o 13? :O

2011-08-23 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0